//Geronimo

Disclaimer
You've visited to my blog.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here.


The Big Boss


HELLO WORLD my name is May Mickky I'm from Toronto,Canada. my age is 17. I hate SUSHI! I love Justin Bieber.

Friend Home




Justin Bieber
He is amazing.
Flying back







Life to Lie

Now i want to about LIfe to Lie ?
why u want life to lie!
I know now i weird now
but that not me
*skak nie nk ckp buat ape kalau hidup cuma untuk berbohong je*


korang bole rase x yg hidup kite nie slalu kene bohong jerkkk
tapi kekedang kite yg bohong org itu
contoh ye kwn kite yg bohong kite kan ?
korang punye kwn pernah bohong korang x ?
kalau ade kongsi sikit
*Cehh Wahhh..Atoiii*
Contoh ye cam cozen aq nie
Die baik *Cehh Wah*
korang nk tgk x blog die ?


Fara Aina  And Fara Farhani Fitri
korang tgk la blog die Fuyooo
Cantek gile
Awsome
Aina,Fitri jgn ingat aq x ikhlas au
Aq ikhlas okey
:)
Cehh wah
So ?



GoodBye