//Geronimo

Disclaimer
You've visited to my blog.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here.


The Big Boss


HELLO WORLD my name is May Mickky I'm from Toronto,Canada. my age is 17. I hate SUSHI! I love Justin Bieber.

Friend Home




Justin Bieber
He is amazing.
Flying back







TUTRIOL-tulisan membesar
asalamualikum korang..okey da lme x buat tutriol Haha....
okey skak nie blog maya da jadi simple :)..
ape2 pun jom kite buat tutriol nie :)




1.Dashboard-Design-Edit Html-
then korang tekan Ctrl+F and cari code nie

a:hover


pastu korang korand copy code di bawah nie

font-size: 22px;font-weight: bold;text-decoration: none;}
                                             
then korang paste kan di bawah code yg korang cari tu ye!..

and yg merah tu SAIZ korang yer!...
and da siap save yer! 

:))))