//Geronimo

Disclaimer
You've visited to my blog.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here.


The Big Boss


HELLO WORLD my name is May Mickky I'm from Toronto,Canada. my age is 17. I hate SUSHI! I love Justin Bieber.

Friend Home




Justin Bieber
He is amazing.
Flying back







Tuturial : Bentuk Border
asalamualaikum..
hai korang
okey korang jom kita buat border!!!
okey korang jom lah kita buat :)

 1.Dashboard-Design-Edit Html-Tick Expact Widgent
 2.Untuk post title cari code

 h3.post-title {
 3.Untuk siedbar title cari code

  h2 {
 4.okey korang tengok kat bawah ade border korang pilih lah ye!
dan korang kene ambik code yang warne merah okey :)


#Example_A  {
-moz-border-radius-bottomright: 50px;
border-bottom-right-radius: 50px;

#Example_B {

-moz-border-radius-bottomright: 50px 25px;
border-bottom-right-radius: 50px 25px;
#Example_C {

-moz-border-radius-bottomright: 25px 50px;
border-bottom-right-radius: 25px 50px;

#Example_D {

-moz-border-radius: 1em 4em 1em 4em;
border-radius: 1em 4em 1em 4em;


#Example_E {

-moz-border-radius: 25px 10px / 10px 25px;
border-radius: 25px 10px / 10px 25px;



#Example_F {

-moz-border-radius: 35px;
border-radius: 35px;


 5.Pastu yang warne merah korang paste kan dibawah code yang korang cari tadi okey?
Apelagi Siap! SAVE lah :))