//Geronimo

Disclaimer
You've visited to my blog.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here.


The Big Boss


HELLO WORLD my name is May Mickky I'm from Toronto,Canada. my age is 17. I hate SUSHI! I love Justin Bieber.

Friend Home




Justin Bieber
He is amazing.
Flying back







Tuturial :Shadow Effect Kat Post Entry
asalamualaikum..
okey Peace ^_^
okey korang tahu tak maksud titile aku?
okey kalau nak tahu!
korang tengok gambar kat bawah ini


Click Gamabr Untuk Lebih Jelas

okey nampak tak?
cantik tak?
suka tak?
kalau suka jom buat~


 1.Dashboard-Design-Edit Html
 2.cari code ini

.post {
 3.dah jumpa? kalau dah jumpa copy code kat bawah ini dan paste kan di Bawah code yang korang cari tadi

text-shadow: 2px 2px 3px #000000;



yang warna merah itu korang boleh tukar dengan warna korang kalau nak cari boleh cari DI SINI
okey ape lagi Save lah

Credit To : Lyssa Secret