//Geronimo

Disclaimer
You've visited to my blog.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here.


The Big Boss


HELLO WORLD my name is May Mickky I'm from Toronto,Canada. my age is 17. I hate SUSHI! I love Justin Bieber.

Friend Home




Justin Bieber
He is amazing.
Flying back







Kes Ape Ini??
asalamualaikumm...heh! ape pasal dengan aky punye title nie? kes ape ini??? ye memang pun aku nak tanye jer!
lah sekarang kat blog pasal tag je nie!! hehe! tak pasal-pasal aku yang kene buat entry nie? asal lak? hehe! aku saje je! mula-mual aku langsung tak tahu ape itu tag pastu aku baca cam mne nk buat terus aku uat lah! hehe kakak aku pun kene tag die pun tak tahu mula-mual aku tahu dulu baru kakak aku pastu aku ajar die cam mne nak buta hehe!

okey korang aku dua blog yang comel dan motel au die kawan aku nie ha Laila comel au blog die! tapi die guna blogskin je! aku dah uat blogskin pastu aku tak pandai pastu aku taknak lah blogskin memang cantik but  kita kene edit sendiri hmmm okey lah korang tengok lah blog aku cantik yak? simple tak?



hmmm boring lah ape nak buat kat blog asyik buka blog,facebook and tumblr borng sehhhh ape nak buat pun taktahu adoshhhh  hmmm aku nie da lah boring tadi kat sekolah macam2 berlaku hmm tapi malas nak citer kat blog takde mase! heheheh! okey korang aku busy2 gile lah aku ade blog orang kene edit hehe!


aku sebernarnye nak buat sticky post tapi takde mase malas nanti die autopublish!! hehe! korang tahu kan ape maksud autopublish kan?


hish tengok sekarang ape jadi kta rumah aku! adik2 aku jeles aku main computer biarlah aku nak buat ape pun! sebok betul lah adik2 aku nie! apa nak jadi pun aku tak tahu lah!!! hish teruk lah! boringgg!

entry dah lah panjang sedepe!!! hehe! dah lah adik aku dah macam orang giler nak main computer!!!
okey ~peace~ Bye