//Geronimo

Disclaimer
You've visited to my blog.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here.


The Big Boss


HELLO WORLD my name is May Mickky I'm from Toronto,Canada. my age is 17. I hate SUSHI! I love Justin Bieber.

Friend Home




Justin Bieber
He is amazing.
Flying back







Tuturial : Siebar Background
Asalamualaikum !

Peace ^^

hai korang Okay korang hari nih ade orang request tutorial so kene lah buat
dan tutoria di request oleh Ira
okay dia cakap macam nih 


Okay macam ikut step nye ye

  1. Dashboard-Design-Edit Html-Tick Expact Widget 
  2. cari code ini 

 h2 {

    3.copy code ini dan paste kan di BAWAH code yang korang cari tadi  

text-shadow: 0 0 0.1em #A9A9F5, 0 0 0.1em #A9A9F5background:url(URL BACKGROUND);text-align:center;border: 1px dotted #A9BCF5;border-right:5pt solid  #A9BCF5border-left:5pt solid #A9BCF5; 


 4.yang warne merah itu URL BACKGROUND korang yang warne pink tuh warne ye korang kene tukar korang bole ambik kat sini  KAT SINI