//Geronimo

Disclaimer
You've visited to my blog.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here.


The Big Boss


HELLO WORLD my name is May Mickky I'm from Toronto,Canada. my age is 17. I hate SUSHI! I love Justin Bieber.

Friend Home




Justin Bieber
He is amazing.
Flying back







I'm Sorry

hey,okey ari nie maya post satu citer sedih,sedih au tapi terus tka sedih sabab mama kate nak pergi KL,MELAKA,so happy terus hee!okey citer nie bermula mase kat sekolah mase tu aku tenga couple dengan  Mohamad Aiman Aliff pastu kita terus putus sebab ade ustaz yang alim sangat  tuh cakap 'couple itu haram' peh aku pun terus putus aku couple dengan die lame jugak until '3 bulan' but putus wekkkkkk sedih2 tapi ape bole buat lah-lah aku nampak ustaz ayng alim sangat tuh couple dengan pompuan gedikk pastu aku sergah die "hey kau kate couple haram pastu kau couple dengan die boleh dasar sial punye orang" die terus bengang padan muka die biar rase sikit ape yang die buat tuh bodoh aku terus sedih ape bole baut aku tak datang dua hari sekola pastu aku datang ustaz yang alim sangat tuh pun mintak maaf dan die dah break ngan pompuan tuh sedih pastu semua orang tahu pasal tuh dan die jadi magsa GOSSIP padan muka duie hahahha..and aku couple balik dengan die happy lappy (Y)