//Geronimo

Disclaimer
You've visited to my blog.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here.


The Big Boss


HELLO WORLD my name is May Mickky I'm from Toronto,Canada. my age is 17. I hate SUSHI! I love Justin Bieber.

Friend Home




Justin Bieber
He is amazing.
Flying back







Pelik Berlaku Semasa Menoton 'Bujang Telajak'
Hi korang hari nie aku nak kongsi citer sikit dengan korang mase aku tengok wayang semalam kat Today's Mall ianya ade dekat Johor lah adiku...haha dah kenapa ntah dengan aku nie sewelll :) okey aku nak bagi contoh sikit kat bawah :)


(aku sempat lagi lukis untuk korang)

hah gambar kat atas nie lah care die datang okey aku bagi tahu dulu :)
mula dah nak dekat abis die tulis 'Dah Tamat' lepas tu keluar perhargaan aku pun bangun tapi bukan bangun maksud nak keluar tapi nak masuk kan selimut yang aku bawak lepas tu dah nak dekat abis tiba2 keluar seorang pakcik nie duduk depan kitaorang so kita orang jadi pelik sikit lepastu dah tamat kita orang turun dari tempat duduk je pakcik terus hilang 'zup' macam kilat sehh pakcik nak lumba lari ke ape? pastu abang aku cakap yang die nampak pakcik tu lalu kat depan die tapi memang pelik die dah lah datang seorang diri takan lah takde teman kot ayoyyoyo,,,lepastu yang cousin aku nie asyik tertanya2 sapekah pakcik itu atoiyaiii okey itu sahaje bye korang :)

                                
Bye :)