//Geronimo

Disclaimer
You've visited to my blog.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here.


The Big Boss


HELLO WORLD my name is May Mickky I'm from Toronto,Canada. my age is 17. I hate SUSHI! I love Justin Bieber.

Friend Home




Justin Bieber
He is amazing.
Flying back







Scream.
Assalamualaikum and hey. Okay hai nie nak cerita pasal something ya. Hari nie ade sedih sikit. Sebab mama papa kita pergi outstation.
Ya. Okay so sekarang sorang-2 dengan bibik kita je. Ceh ayat tak boleh bla.
Okay sekarang maya memang tengah boring so aku nak update. 
Dah takde kerje. :) hehe. *wink*
Okay cer tengok gambar kat bawah ni. ;)


Okay finee. Bende nie same dengan yang terjadi semalam. Haha.
Ya aku dengan syeed dah break. Kita takde hubungan lagi
But die taknak terima. Lah lantak kau lah. ;p
Okay. Aku rehda. Aku pasrah atas ape yang berlaku. Ya. Memang masa bercintan nie bukan sekarang.
Tapi aku yang gatal sangat. Haha.
Okay memang tak tahu nak cakap ape.


Nie pulak pasal kawan. Ya. Kita kene accept our friends okay.
Ya. Faham kan maksud kat atas nie?
Ya. it's that true? Tak tahu lah.
So hari nie entry nie panjang. Sebab biase entry pendek-2 je. So korang baca pun tak puas right?
Okay. Tadi kat sekolah aku dengan syeed jumpa. Tapi aku tak layan die.
Ya. Aku tahu die dah menyesal. Sape suruh sakitkan hati aku.
Ya allah, kejam nye aku. *nangis*
Hahahahaha.
Then aku lari dari jumpa die. Then ade perempuan nie nak mintak couple dengan die.
Hahahaaha.
Aku taktahu lah die accept die ke tak. Suka hati lah. Hati aku sedang membara-bara nie.
Finee. Aku nak tukar font blog aku.
Maybe tuh jelah. Thanks sebab bace. Okay itu je. Assalamualaikum bye.