//Geronimo

Disclaimer
You've visited to my blog.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here.


The Big Boss


HELLO WORLD my name is May Mickky I'm from Toronto,Canada. my age is 17. I hate SUSHI! I love Justin Bieber.

Friend Home




Justin Bieber
He is amazing.
Flying back







Dear Cat ♥

Hey,asalamualaikum..ari nie memang hari yang paling sedih ever aku sedih sangat sebab kucing aku mati baru lahir baru berapa minggu dah mati aku sedih gila au tak tahu nak cakap ape serius sedih gile..ya allah aku tak tahu macam mane dia boleh mati tak sangka beb...die dah lah comel mata di biru i love you felix..name die FELIX comel tak ? hehe..nape lah die boleh mati..mesti pasal mak die yang kurangajar itu semua orang suka kucing itu cousin aku suka kucing tu tapi boleh mati ya allah aku tak sanggup nak tulis niee ecehhh sabar je lah redha saje je lah okey lah I Love You Felix ♥