//Geronimo

Disclaimer
You've visited to my blog.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here.


The Big Boss


HELLO WORLD my name is May Mickky I'm from Toronto,Canada. my age is 17. I hate SUSHI! I love Justin Bieber.

Friend Home




Justin Bieber
He is amazing.
Flying back







It Long As Im The One.
Assalamualaikum and Hai.
Yeahh, today im on to much long right? Hehe not lah. I just think what to do. And then i onl twitter only, and just waited who want to mention me at twitter. Yeahhh, must be busy me. And peyakit selsema coming to me, ohh god. Banyak ujian mahh, to me. Okay buat just pray to god. And long time i ate medicine. Yess, i quite shit right now. Hehe, and i to much pantient to my crushh. Ehemmmmm *terbatuk pulak* hihik. Btw, aku sekarang tengah sibuk dengan kerje kursus lagi. Hishh, tension betul. Okay-2 aku tahu aku kene banyak bersabar. Insyaallah aku boleh dapat A dalam kerje kursus hehe, and dapat pujian dari cikgu. Ehemmm. Muka bangga nanti. Tapi itu nanti lah. Hahaha.


Hari ini ade cuti ganti aku malas betul nak pergi shc, so mmg tak pergi lah. Malam-2lagi aku dah buat keputusan yang aku taknak pergi tapi adalah yang pergi itupun cousin aku die pergi shc pun sebab ade bahasa arab, dia mmg suka sangat dengan bahasa arab tau!. Hishhh, pandai sehh dia. Tadi pagi aku dapat mesej dari EX aku, Ehemmmmm, and tadi pagi dia mintak balik COUPLE dengan aku, langsung aku TOLAK. Aku tak accept pun. Hehe. Sebab aku benci dia. Yess, aku dah ade crush baru. Hihik >< Nak tahu ke name dia? Takboleh, it private lah dear. And aku memang tengah pening kepale, seriuss tau! 


For the last aku dah takde mood in love, kalau crush aku tahu aku suka dia, aku taknak couple dengan dia just friend only or be a best friend only. Klahh byeeee.



The hardest thing is me and you be love,
Assalamualaikum..