//Geronimo

Disclaimer
You've visited to my blog.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here.


The Big Boss


HELLO WORLD my name is May Mickky I'm from Toronto,Canada. my age is 17. I hate SUSHI! I love Justin Bieber.

Friend Home




Justin Bieber
He is amazing.
Flying back







Someday's
Assalamualaikum and Hai. Hari ini aku update dua kali. Aku ada something nak cakap. Aku betul-2 taktahu nak cakap ape kat orang tu! Hishh betul ke dia suka aku? Aku harap tak! Sebab takde mase nak berscandal ini. Okay aku bagitahu name dia sape. Name dia Mohd Ahsraf dia nie taktahu lah handsome ke tak. Tapi bagi aku dia nie okaylah jugak.Dah memang ciptaan allah. Tak kan nak jugde lak. Leklu! Dia nie aku kenal kat twitter jek. Hishh. Semua aku kenal twitter, maklum hottest Cis!!! perasan sehh aku tapi aku takleh lah nak accept die.
Jangan marah ye Ahsraf hihik >< 

Dia kata dia suka perempuan yang baik,pemalu,pediam. Pastu dia cakap aku macam tuh! Serius? Aku bukan padiam ekh? Kat twitter aku selalu mention orang je keje.! Pediam ke tuh? Ahsraf awak dah kenapa? Sawan ekh? And setiap hari aku dgn Ahsraf mention. Kadang-kadang aku tegur dia,dia tegur aku. Cewahhh. Ayat tak boleh lagi ke? Hihik >< 

Ha! Korang paham tak? Dia dgn aku dah mcm bestfriend tapi dia taknak terima hakikat kot! Jahatnya mulut! Ahsraf sorry sesangat sebab kita dah berpunya, berapa kali nak cakap cik abang oii! Tapi ape-2 pun kite tetap kawan okay? Dah lah malas aku nak cakap banyak. Itu je. Assalamualaikum and Byebye :'D 

Follow aku kat twitter - @ShafiqahMaya
Follow Ahsraf kat twitter - @Ahsraf99
Tapi sorrylah susah nak cari si Ahsraf tuh :') Dah Thanks.