//Geronimo

Disclaimer
You've visited to my blog.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here.


The Big Boss


HELLO WORLD my name is May Mickky I'm from Toronto,Canada. my age is 17. I hate SUSHI! I love Justin Bieber.

Friend Home




Justin Bieber
He is amazing.
Flying back







Something Special
Assalamualaikum and Hai. >< Hari ini nak cerita pasal Something special. Mean 'Something Special About Me' taklah special lah sangat. Okay cuma nak cakap pasal ape yang aku suka. Yessss :) Okay lah jom-2


  • First :
Yesss :) mesti lah kucing. Kucing ini memang comel. Tapi kucing aku lagi comel, serius? Hahaha. Okay kucing memang comel dari anjing hehe xD >< Ahaks!. Okaylah nak taip ape lagi pasal kucing nie. hihik ><


  • Second :

Berpantai. It's my hobby. Ahaks! Haha, main pasir memang kerje aku bila pergi pantai. Tapi taklah berbikini macam gambar kat atas tuh. Hihik >< Okay.

  • Third :

Mesti korang ingat aku suka bunga en? Taklah aku suka bergambo. Bukan muka aku tapi bende yang 'nature' hihik >< Itu pun hobby aku. Lalalala xD

  • Last :

Tidurrrr. zzzzzzzzzz :) hihik >< Tapi melampau gambo kat atas nie. Tidur kat luar. Haishhh. Gilo ke ape hang nie? Hahahahah >< Okaylah.


Maybe itu je kot untuk hari ini. And nanti aku nak update pasal bende yang aku tak suka. Hihik >< Ya. Assalamualaikum and byebye :)

Dah nak masuk hari sabtu. Esok takde plastik. Jangan lupa. Byebye :* Muahhhhh