//Geronimo

Disclaimer
You've visited to my blog.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here.


The Big Boss


HELLO WORLD my name is May Mickky I'm from Toronto,Canada. my age is 17. I hate SUSHI! I love Justin Bieber.

Friend Home




Justin Bieber
He is amazing.
Flying back







Tutorial : Cute Cursor
Comel kan kucing tuh kan? Aww <3

Assalamualaikum and Hai, hari ini aku ade hajat nak buat Tutorial lak!
Hihik >< Ape-2 pun jom start sekarang! :')

 1.Korang kene tekan link nie Cursor untuk cari cursor korang!
 2.And then kalau dah, ambil lah URL cursor tuh! 

 3.Kalau korang buat cursor sendiri boeh letak kat Photobucket and ambil code kat bawah 

<style type="text/css">body, a, a:hover {cursor: url(URL CURSORS), progress;}</style><a href="URL CURSORS" target="_blank" title="Cool Cursor!"><br /></a>

 4. and paste kan kat tempat yang aku dah merah kan tuh!
 5.So cerr try preview jadi tak? Kalau tak cakap! And Save lah :')